در این مقاله می خواهیم شما را با مفهوم ریپورتاژ آگهی و مزایای آن آشنا کنیم.
در ابتدا ممکن است کلمه ریپورتاژ برای شما آشنا نباشد.
پس در ابتدا به مفهوم ریپورتاژ می پردازیم.
به این مفهوم که شما تبلیغ محصول و سایت خود را در قالب و چهارچوب یک متن و مقاله خبری و با لینک سایت خود و یا شماره تلفن خود در یک سایت خبری دیگر و یا هر سایتی که رتبه الکسای پایین دارد منتشر می کنید.
به این ترتیب شما هم می توانید در گوگل رتبه کسب کنید
و مشتریان خود را جذب کنید و فروش خود را بالا ببرید.
اگر شما یک سایت فروشگاهی دارید و می خواهید برای فروش کالا و یا محصول مورد نظرتان تبلیغ کنید.و انتظار دارید محصول شما به تعداد بالا به فروش برسد.
این امر در سایت هایی که رتبه بالایی دارند جواب نخواهد داد.
کاربری به شما اعتماد خواهد کرد که بتواند محصولات ، تبلیغات و خدمات شما را ببیند.
بنابراین یکی از بهترین کارها این است که ریپورتاژ آگهی خود را در سایت های رتبه پایین
و معروف که بازدید بالایی دارند منتشر کنید.
این کار تاثیر ویژه ای در دیده شدن دارد.
زیرا تعداد افراد زیادی از سایت های خبری بازدید می کنند.
همین امر باعث می شود حداقل یک بار آگهی شما را ببینند و بخوانند.
کاربران و مشتریان به اعتبارات سایت های بزرگ اعتماد دارند.
بنابراین شما را تایید خواهند کرد و مجاب می شوند که از سایت شما بازدید کرده و محصولات شما را ببینند و خریداری کنند.
اما باید به این نکته دقت کرد که ریپورتاژ آگهی یک چهار چوب و اصول خاص خود را دارد.
یک آگهی خوب علاوه بر متن اصلی دارای عنوان مناسب و گیرا با تعداد کاراکترهای بالا می باشد.
عنوان مناسب باعث جلب توجه می شود که خواننده ترغیب شود ادامه متن و آگهی شما را بخواند.
بنابراین آگهی شما از یک مقدمه و یک چکیده مناسب که حاوی مناسب ترین و گیراترین اطلاعات است تشکیل خواهد شد.
در ابتدای متن آگهی بهتر است موقعیت مکانی دفتر کارتان و تاریخ و شماره تلفن درج نمایید.
بهتر است در متن اصلی هدف اصلی خود را به صورت کاملا خلاصه و مفید بیان نمایید .
چند پاراگراف برای متن اصلی کافی است تا شما بتوانید مشتری خود را جذب کنید.
متن شما باید دارای کلمات کلیدی که بیشترین سرچ و بازدید را در صنف کاری شماست باشد.
علاوه بر مطالب گفته شده :
1-هرگز متن آگهی خود را از تبلیغات و یا سایت های دیگر کپی نکنید.
این کار باعث پایین آوردن اعتماد مخاطبان و مشتریان شما خواهد شد.
2-مطالبی را بنویسید که معرف محصولات و کار شما باشد.
3-یک ویژگی مثبت محصولات و خدمات خود را که از دیگر رقبای شما متمایز می کند را بنویسید.
4-اگر از کلمات و جملات بزرگ و خاص استفاده می کنید صداقت را زیر پا نگذارید.
5-مشتریان و مخاطبان خود را بشناسید و برای آن ها آگاهی بنویسید. سعی کنید به جای آگهی دادن از روش آگاهی دادن استفاده کنید . چرا که دادن اطلاعات و آگاهی به مشتریان حس خوبی به انها می دهد و به انها کمک می کند تا بتوانند تصمیم بهتری بگیرند.
6- شروع متن خود را با جملات و کلمات موثر و محکم آغاز کنید.
7-متن آگهی را طولانی نکنید که مخاطبان شما علاقه ای به خواندن ادامه آن نداشته باشند.
8-اگر متن آگهی خود را در یک سایت خبری می گذارید باید دقت کنید که به صورت خبری باشد و کاربران را به سمت یک خبر سوق دهد.
9- هر چه متن شما خلاقانه و با هوشیاری تمام و در نظر گرفتن اصول باشد به بهینه سازی سئو شما کمک خواهد کرد.
10-سعی کنید از تصاویر مناسب و متناسب با متن در ریپورتاژ خود استفاده کنید .
قرار دادن یک تصویر جذاب باعث جذب مشتریان خواهد شد.
در پایان بسیار سپاس گذاریم که با ما همراه شدید و این مقاله را خواندید.
شما می توانید برای خواندن مطالب بیشتر در مورد ریپورتاژ آگهی و روش های افزایش بازدید سایت به مقالات دیگر ما مراجعه نمایید.
ا
جهت دریافت مشاوره رایگان در باره طراحی سایت و روش های افزایش بازدید سایت می توانید با تماس با شماره های 02632752300 و شماره همراه 09127067658 تماس بگیرید.
درباره این سایت